DEBRECENI HÍRHATÁR - A tények makacs dolgok: Varju László a debreceni fejlesztésekről

DEBRECENI HÍRHATÁR
   
 2017.04.23.
 Vasárnap
Ma Béla napja van.
Holnap György napja lesz.
   EUR árfolyam
   313,64 Ft
   CHF árfolyam
   293,16 Ft
   
   
   
   
   
   

 

MINDEN HÍR | AKTUÁLIS | SZÍNES | VÉLEMÉNY | RENDŐRSÉGI HÍREK | SPORT | KULTÚRA | TÖBB HÍRHATÁR | HELYBEN VAGYUNK!

    
2014. 10. 02. 18:50     


A tények makacs dolgok: Varju László a debreceni fejlesztésekről
A Demokratikus Koalíció egy olyan politikai közösség, amely 128 városban állított jelölteket, 34 féle együttműködés keretében több mint két és félezer jelöltje van- összegezte a jelölés eredményeit Varju László, a párt elnökségi tagja Debrecenben, a Nagyállomás előtt tartott kitelepülésen.

A Demokratikus Koalíció egy olyan politikai közösség, amely 128 városban állított jelölteket, 34 féle együttműködés keretében több mint két és félezer jelöltje van- összegezte a jelölés eredményeit Varju László, a párt elnökségi tagja Debrecenben, a Nagyállomás előtt tartott kitelepülésen.



A DK azon négy párt egyike, akik a fővárosban és a 19 megyében listát tudtak állítani. Ezzel az országos lefedettséggel a poltikus szerint érdemi alternatívát tudnak kínálni a FIDESZ jelöltjeivel szemben.

 

Varju László, aki egyébként a korábbi években a gazdasági Minisztérium államtitkára volt -, a debreceni fejlesztésekről azt mondta, hogy a városban több programot támogattak a szocialista kormányok idején – mint most.

 

”Az nem lehetséges, és Kövér László mondja vagy bárki más, hogy csak olyan településeket támogatnak, ahol a fideszre szavaztak. Azt gondolom ez ellen minden jóérzésű demokratának tiltakozni kell. Mert ez korábban nem így volt. Szakmai érvek döntöttek arról, hogy ki-mire kap támogatást. Lényegében 2004-től folyamatosan kedvezményezett volt Debrecen. A villamospálya felújítástól, az egyetemek, a kórház fejlesztéseken át a városközpont kialakításáig - ez idő alatt kaptak zöld utat a beruházások. És akkor még nem beszéltem az infrastruktúra fejlesztésről, amiért ha jól emlékszem Kósa úr egy lépést sem volt hajlandó tenni 2004 és 2005 táján.”

 

A Debreceni Hírhatár kérdésére, hogy konkrétan melyik volt ez a beruházás,a politikus ezt mondta:

„Nagy vita volt arról, hogy Nyíregyháza felé milyen nyomvonalon menjen az M3-as? Ebből Kósa Lajos teljesen kivonta magát. És – furcsa véletlen -, éppen a Gyurcsány- kormány idején született meg az a döntés, hogy Nyíregyházát és Debrecent is el kell érje az autópálya. Az ország második legnagyobb városáról van szó, és azt gondolom, hogy az a sok tízmilliárd forint, ami a városba érkezett, jól hasznosult. Még akkor is ezt mondom, ha a fejlesztések egy részét már az Orbán kormány alatt kellett befejezni.”

 

Fel kell tenni a kérdést- folytatta a DK politikusa: „mikor volt bűnös város Debrecen? A 2007 és 2010 között elindított fejlesztési terveken, projekteken kívül - milyen fejlesztések indultak a városban már az Orbán kormány idején? Mennyire szolgálják ezek a városban élők mindennapjait, a foglalkoztatás szorító gondjainak megoldását? –zárta kérdéssel mondandóját Varju László.


További hírek

  Hőszigetelésre szánt 30 milliót nyúlt le a közös képviselő a közös képviselő
2017. 04. 21. 20:01 hirhatar.hu
  A kormány feljelenti Gyurcsány feleségét
2017. 04. 21. 14:00 hirhatar.hu
  Jó üzlet egy elmaradt olimpia is
2017. 04. 21. 12:01 hirhatar.hu
  A CEU-demonstráció után megvertek egy hazafelé tartó tüntetőt
2017. 04. 20. 20:01 hirhatar.hu
  Óriási csúszásban vannak a vizes vb beruházásai
2017. 04. 20. 16:02 hirhatar.hu
  Enyhítették Geréb Ágnes büntetését
2017. 04. 20. 14:00 hirhatar.hu
  Tízezer forintot helyez letétbe az LMP két társelnöke
2017. 04. 07. 14:13 hirhatar.hu
  Erősödik-e tovább az amerikai gazdaság?
2017. 04. 06. 12:16 hirhatar.hu
  Amnesty International: A Ferrovial spanyol vállalatóriás milliókat keres a menekültek kínzásán
2017. 04. 05. 10:29 hirhatar.hu
  Kié lesz a SZÉP-kártyákon megmaradt pénz..?
2017. 04. 03. 16:00 hirhatar.hu





IMPRESSZUM | MÉDIAAJÁNLAT | SZABÁLYZAT | HÍRLEVÉL

(c)2o15 Hírhatár Lapcsoport